*hátsó híd meghibásodása (kerék bedőlése, tűgörgők beázás miatt elrozsdásoknak és eltörnek)

*elállítódó ajtók

*1,4-es benzines motor hidegen-melegen megállás

*1,4 hdi diesel motorok meghibásodásai

*meghibásodó porlasztócsúcsok

*felső holtponti jeladó

*beázó motorháztető (tőmítetlenség miatt)

*rozsdásodó rugó tányérok

*elállítódó szelepek, magasabb fogyasztást eredményez

*elkoszolódó EGR szelep, MAP sensor, leállást okozhat

*ereszti az olajat a szelepfedél tömítése

*gyorsan kopó kormány, váltószoknya

*pontatlan kilóméteróra

*az ECU csak 7liter benzin tankolása után veszi észre, hogy takoltál

*zörgő váltó, kuplung kinyomására elhallgat (nyelestengely csapágy)

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!


Felhasználói tapasztalatok

jobijanos

indexkapcsoló magától levált, a benne található rugó gyengülése miatt

bsi elektronika beázások, a szélvédőcserék hanyag elvégzése miatt.

motortartó nagy bak elhasználódik  szinte mindben cserés 10 éves korra és 50.000 ft a csere.

benzinszag terjenghet ,kaniszterszelep hiba

1.4 kfu motornál hengerfej elkopás, okoskerék hiba, számos gyengeség.

307 (2000-2010)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ