*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*jó magyar út megeszi a futóművet
*PD elem hibák
*sok a széthajtott, külföldről behozott példány
*kettős lengőkar miatt drágább a futómű felújítás
*kettőstömegű lendkerék (1,9 diesel)
*magas fogyasztású 1.8 benzines motor
*beázó napfénytető
*légzsák hiba, visszajelző a műszerfalon
*filoxéra a gumi tömítések és a kaszni között
*kombi hátsó ajtó erősen rohad
*beragadó motortérnyitó mechanika
*motorháztető belseje rohad
*légzsák hiba (gyakran világít egy-egy példánynál a légzsák visszajelző a műszerfalon)
*hangszóró rácsok kiesnek
*nagyon gyenge Triptonic váltó
*kinyomócsapágy kinyomott kuplungnál kattog
*turbó geometria hajlamos a beragadásra
*adagoló tömítéseket érdemes megnézni
*beltérben a szellőző rostélyok hajlamosak az eltörésre
*nagyobb bajt jelenthet, ha hidegen-melegen nehezebben indul
*lakkhibás motorháztető, keménytető
*érdemes bekapcsolni a klímát és meghallgatni hogy a ventillátora nyikorog e, vagy csapágyas e a hangja
*szélvédő gumi tömítések elrepedeznek
*csomagtér roló meghasal
*hátsó ablaktörlő mechanizmus rozsdásodás miatt képes akadozva törölni, vagy a spriccelő eltömődni
*belső ajtókárpitok lóghatnak
*PD TDI 130LE-s motornál a Siemens befecskendező rendszer gyenge pont lehet
*mattuló lámpabúrák
*németből, osztrákból behozott példányoknál erősen rohadó kerékjárati ívek
*ha nem megfelelő olajat választunk a PD TDI motorral szerelt autónkba könnyen a porlasztó csúcsok végét jelentheti, mert az olaj keni a porlasztókat
*komfort elektronika beázás miatt oxidálódás a kábelkötegben (vezeték törés)
*Ablaktörlő önálló életre kel (377 relé vagy kapcsolókar)