*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*Érzékeny 1,5-1,9 dci motor
*Hajtókarcsapágy (1.5 dci)
*Stabilizátor rudak
*Pontatlan váltó
*Üzemanyagrendszer (2004-ig)
*Gyorsan kopó belső kárpit, kormány, sebváltógomb
*Érzékeny elektronika
*Nyomástartó szelep (1,5 dci)
*Injection Fault befecskendezési hibaüzenet
*Elromló porlasztócsúcsok (1,5-1,9 dci)
*EGR szelep elkoszolódás
*Gyakran fellépő turbo hiba (1,5-1,9 dci)
*Kettős tömegű lendkerék (1,5 dci (106LE)1,9 dci)
*meghibásodó indítókártya (nem reagál a gombokra, nem érzékeli a kocsi a távirányítót)
*első izzók nehéz csere
*kormány légzsák hiba (kormányátvezető szalag egy idő után eltörik)
*ülés légzsák hiba
*kapaszkodó (ajtóbehúzó) erősen kopik
*felső holtponti jeladó hiba
*folytószelep elkoszolódás
*benzineseknél gyújtótrafó hiba
*csomagtartó átvezetőnél eltörhetnek a kábelek (nem működik a pótféklámpa, hátsó ablaktörlő)
*jobb felső motortartó bak hiba (a motor alapjáraton rázkódik)
*műszerfali kijelző melegben eltűnik
*hátsó ajtóknál a padlófilc a letaposás miatt leválik
*hátsó ajtók sötétítő rolói hamar tönkremegy
*Grandtouroknál pótféklámpa szárny helytelen rögzítés miatt letörhet
*rugótányér íves kialakítása miatt hajlamos megállni ott a víz és ez rugó töréshez vezethet