*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*turbónyomás szabályzó szelep
*dieseleknél katalizátor
*futómű hibái
*elkoszolódó EGR szelep
*Navigáció sok esetben lefagy
*magas olajfogyasztás (beöntő környékény szivároghat)
*csomagtérajtó zár
*kettős tömegű lendkerék
*turbó
*nyikorgó első futómű
*ASB motorkóddal rendelkező típusok stabilabbak mint a BMK
*2.7/3.0 TDI bal oldali felső láncfeszítő miatt indításnál becsörrenhet a motor
*ajtózárban meg szokott halni az elektormotor ami a nyitásért és a zárásért felelős
*hátsó ülésnél levő légzsák hiba, padló kábelkötegben törés
*ajtó kábelkötegben törés, ezt követően elektromos zűrök
*kábelkötegben összeégnek a kábelek
*2.0 TDI BKD motorkód, hengerfej repedés 2003-2008 (főleg chiptuning esetén 200LE felett)
*rozsdásodás, ajtók alja