*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*adagoló hiba (2.5 V6 TDI) (felújítása 200-300e ft)
*AGR szelep
*lengéscsillapító hibák
*gyújtáskapcsoló
*féltengely szimmering
*generátor
*generátor és klímakompresszor csapágy
*légtömegmérő (folyamat lustul az autó)
*gyári rádió fejegység hibák (hangerő gomb)
*kettős tömegű lendkerék
*gyenge pont lehet a Triptonic automata váltó
*aluminium lengőkarok
*elfáradó lengőkar szilentek
*elektromos hibák: elektromos ablakok, műszerfal világítás, napi számláló
*pixelhibás kijelzők
*olajfolyás az olajbeöntő sapka felöl
*gyenge konstrukciós 2,5 TDI V6 motorok (elpattanó vezérműszíj feszítőpatronok, elkopó vezérműtengelyek,)
*olajfolyás (elmaradó kartergáz szűrő csere végett eltömődik a szűrő és kinyomja a motor tömítéseit)
*gyakori a porlasztócsúcs csere
*vezérműtengely kopás 2,5 TDI motoroknál az elnyújtott olajcsere periódus miatt és a rossz olajválasztás végett
*leeső szelephimbák (2,5 TDI A-s motorkódúaknál jellemző)
*ajtók alatti díszléc mögött rozsdásodhat a kaszni
*első sárvédő ív rozsdásodás
*nyöszörgő szervószivattyú