*Érzékeny 1,5-1,9 dci motor

*Hajtókarcsapágy (1.5 dci)

*Stabilizátor rudak

*Pontatlan váltó

*Üzemanyagrendszer (2004-ig)

*Gyorsan kopó belső kárpit, kormány, sebváltógomb

*Érzékeny elektronika

*Nyomástartó szelep (1,5 dci)

*Injection Fault befecskendezési hibaüzenet

*Elromló porlasztócsúcsok (1,5-1,9 dci)

*EGR szelep elkoszolódás

*Gyakran fellépő turbo hiba (1,5-1,9 dci)

*Kettős tömegű lendkerék (1,5 dci (106LE)1,9 dci)

*meghibásodó indítókártya (nem reagál a gombokra, nem érzékeli a kocsi a távirányítót)

*első izzók nehéz csere

*kormány légzsák hiba (kormányátvezető szalag egy idő után eltörik)

*ülés légzsák hiba

*kapaszkodó (ajtóbehúzó) erősen kopik

*felső holtponti jeladó hiba

*folytószelep elkoszolódás

*benzineseknél gyújtótrafó hiba

*csomagtartó átvezetőnél eltörhetnek a kábelek (nem működik a pótféklámpa, hátsó ablaktörlő)

*jobb felső motortartó bak hiba (a motor alapjáraton rázkódik)

*műszerfali kijelző melegben eltűnik

*hátsó ajtóknál a padlófilc a letaposás miatt leválik

*hátsó ajtók sötétítő rolói hamar tönkremegy

*Grandtouroknál pótféklámpa szárny helytelen rögzítés miatt letörhet

*rugótányér íves kialakítása miatt hajlamos megállni ott a víz és ez rugó töréshez vezethet

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!

Megane II (2002-2008)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ