*Érzékeny 1,5-1,9 dci motor

*Hajtókarcsapágy (1.5 dci)

*Stabilizátor rudak

*Pontatlan váltó

*Üzemanyagrendszer (2004-ig)

*Gyorsan kopó belső kárpit, kormány, sebváltógomb

*Érzékeny elektronika

*Nyomástartó szelep (1,5 dci)

*Injection Fault befecskendezési hibaüzenet

*Elromló porlasztócsúcsok (1,5-1,9 dci)

*EGR szelep elkoszolódás

*Gyakran fellépő turbo hiba (1,5-1,9 dci)

*Kettős tömegű lendkerék (1,5 dci (106LE)1,9 dci)

*meghibásodó indítókártya (nem reagál a gombokra, nem érzékeli a kocsi a távirányítót)

*első izzók nehéz csere

*kormány légzsák hiba (kormányátvezető szalag egy idő után eltörik)

*ülés légzsák hiba

*kapaszkodó (ajtóbehúzó) erősen kopik

*felső holtponti jeladó hiba

*folytószelep elkoszolódás

*benzineseknél gyújtótrafó hiba

*csomagtartó átvezetőnél eltörhetnek a kábelek (nem működik a pótféklámpa, hátsó ablaktörlő)

*jobb felső motortartó bak hiba (a motor alapjáraton rázkódik)

*műszerfali kijelző melegben eltűnik

*hátsó ajtóknál a padlófilc a letaposás miatt leválik

*hátsó ajtók sötétítő rolói hamar tönkremegy

*Grandtouroknál pótféklámpa szárny helytelen rögzítés miatt letörhet

*rugótányér íves kialakítása miatt hajlamos megállni ott a víz és ez rugó töréshez vezethet

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!


Felhasználói tapasztalatok

zoli

vezérműtengely hall jeladó hiba, ablakemelőszerkezet bowdendob és bowden hiba, monitor szondafűtés hiba, indításkor kopogás vvt kerék hiba miatt

batorigyon

Benzinszivattyú biztosíték hiba

Megane II (2002-2008)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ