*szelepfedél tömítés, ha szivárog az olaj

*ülésfűtések

*kettős tömegű lendkerék

*lambdaszonda

*csomagtartó teleszkóp

*kerékcsapágyak szeretnek elfáradni

*lámpa magasságállító motor

*xenon lámpák

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!


Felhasználói tapasztalatok

Szarvasember

2003 2.0 turbo dízel

Km óra vissza tekerésének ellenőrzése. 200-210 ezer km után vezérlés, lendkerék cserés ezért szeretik vissza tekerni 160-180 ezer kmre, de van hogy 300-400 ezerről is vissza tekerik. Rozsdásodás sűrűn elő fordul, küszöbök, sárvédőknél, ajtók aljánál. Turbo állandó városi használat mellett megdöglik ha nincs megdolgoztatva. Sok extra, sok hibalehetőség, egy szenzor ha bedöglik 10-15 ezer forint. Klima szereti csak meleget fújni. Érdemes jól körül járni mert olcsó húsnak híg a leve, egy rossz állapotú auto vétel árat rá lehet költeni féléven belül és akkor már késő lesz el gondolkozni azon, hogy jobban járt volna az illető a 2x annyiba kerülővel.

6 (2002-2007)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ