*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*Rozsdásodó kaszni (főleg ajtók alja)
*Lepattogzódó festék
*TDCI motor gyengeségei
*Gyenge turbócső (egy idő után elszakad)
*Hamar tönkremenő porlasztócsúcsok
*EGR szelep elkoszolódás
*gyorsan kopó hátsó fékek
*hátsó híd problémák
*hidegen alapjáraton ugrál az alapjárat (a porlasztók végnapjait jelzi)
*kettős tömegű lendkerék
*olajcserénél a szivósornál lévő pillangószelep tengelyet meg kellett olajozni, különben 100ekm után valamikor egyszer csak beállhat/eltörthet
*km óra kijelző - - - - - - - - - - nem működik a fordulatszámmérő, sebességmérő akkor az óra csatlakozásánál valamelyik forrasztás el van törve