*adagoló hiba (2.5 V6 TDI) (felújítása 200-300e ft)

*AGR szelep

*lengéscsillapító hibák

*gyújtáskapcsoló

*féltengely szimmering

*generátor

*generátor és klímakompresszor csapágy

*légtömegmérő (folyamat lustul az autó)

*gyári rádió fejegység hibák (hangerő gomb)

*kettős tömegű lendkerék

*gyenge pont lehet a Triptonic automata váltó

*aluminium lengőkarok

*elfáradó lengőkar szilentek

*elektromos hibák: elektromos ablakok, műszerfal világítás, napi számláló

*pixelhibás kijelzők

*olajfolyás az olajbeöntő sapka felöl

*gyenge konstrukciós 2,5 TDI V6 motorok (elpattanó vezérműszíj feszítőpatronok, elkopó vezérműtengelyek,)

*olajfolyás (elmaradó kartergáz szűrő csere végett eltömődik a szűrő és kinyomja a motor tömítéseit)

*gyakori a porlasztócsúcs csere

*vezérműtengely kopás 2,5 TDI motoroknál az elnyújtott olajcsere periódus miatt és a rossz olajválasztás végett

*leeső szelephimbák (2,5 TDI A-s motorkódúaknál jellemző)

*ajtók alatti díszléc mögött rozsdásodhat a kaszni

*első sárvédő ív rozsdásodás

*nyöszörgő szervószivattyú

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!


Felhasználói tapasztalatok

A6 (1997-2004)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ