*jó magyar út megeszi a futóművet

*PD elem hibák

*sok a széthajtott, külföldről behozott példány

*kettős lengőkar miatt drágább a futómű felújítás

*kettőstömegű lendkerék (1,9 diesel)

*magas fogyasztású 1.8 benzines motor

*beázó napfénytető

*légzsák hiba, visszajelző a műszerfalon

*filoxéra a gumi tömítések és a kaszni között

*kombi hátsó ajtó erősen rohad

*beragadó motortérnyitó mechanika

*motorháztető belseje rohad

*légzsák hiba (gyakran világít egy-egy példánynál a légzsák visszajelző a műszerfalon)

*hangszóró rácsok kiesnek

*nagyon gyenge Triptonic váltó

*kinyomócsapágy kinyomott kuplungnál kattog

*turbó geometria hajlamos a beragadásra

*adagoló tömítéseket érdemes megnézni

*beltérben a szellőző rostélyok hajlamosak az eltörésre

*nagyobb bajt jelenthet, ha hidegen-melegen nehezebben indul

*lakkhibás motorháztető, keménytető

*érdemes bekapcsolni a klímát és meghallgatni hogy a ventillátora nyikorog e, vagy csapágyas e a hangja

*szélvédő gumi tömítések elrepedeznek

*csomagtér roló meghasal

*hátsó ablaktörlő mechanizmus rozsdásodás miatt képes akadozva törölni, vagy a spriccelő eltömődni

*belső ajtókárpitok lóghatnak

*PD TDI 130LE-s motornál a Siemens befecskendező rendszer gyenge pont lehet

*mattuló lámpabúrák

*németből, osztrákból behozott példányoknál erősen rohadó kerékjárati ívek

*ha nem megfelelő olajat választunk a PD TDI motorral szerelt autónkba könnyen a porlasztó csúcsok végét jelentheti, mert az olaj keni a porlasztókat

*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!


Felhasználói tapasztalatok

Passat B4/B5 (1998-2005)

További információ

Hirdetés

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket használunk. Ha egyetértesz, folytasd a böngészést. További információ