*Fontos info: Az itt feltüntettett hibák mennyisége nem határozza meg a gépjármű megbízhatóságát, ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek!*2003 után volt egy modellfrissítés, a két generáció itt van összegyűjtve
* Teleszkóp csere olajszivárgás miatt
* Esőben nem indul be a hűtőventillátor, ezáltal felforr a hűtőfolyadék (kontakthiba)
* Meghibásodó motortartó-rögzítő bakok cseréje
* Néha 1-esbe csak dupla kuplunggal lehet betenni akadozás nélkül (melegen is)
* A váltó hidegen akadozik 2. fokozatba téve
* Hűtőventillátor motor csere
* A fényszóró izzó gyakran kiég
* Lengőkar csere
* Féknyereg csere
* Ékszíj feszítő csere
* Tönkremegy a lambda szonda
* Feszül egy vagy több ajtó, eláll a karosszériától és/vagy nehezen zárható, nagyon nehéz beállítani (esetleg nem is lehet)
* Sebességváltó jeladó csere (akadozik a motor a hiba miatt)
* Fordulatszám jeladó csere (akadozik a motor a hiba miatt)
* A szervókormény nyikorog és kopog
* Stabilizátor-rúd csere
* Gázelvételre gyakran leálló motor
* Visszajelző lámpák meghibásodás (leggyakoribb a légzsáké)
* Folytószelep (pillangószelep) bekoszolódása
*Felső holtponti jeladó csere (indítás után lefullad)
*hátsó híd probléma (kerekek evgy idő után bedőlnek, tűgörgők eltörnek a bejutó víz miatt elrozsdásodnak)
*rozsdásodó rugótányér
*kopó kormány, váltószoknya
*1,4 hdi diesel motorok meghibásodásai
*kuplung kinyomásakor kattog a kinyomócsapágy (előbb-utóbb cserés lesz)
*bajúszkapcsoló hiba (nem mindig érzékeli a dolgokat)
*kinyomó csapágy szeret kattogni
*gyújtótrafó hiba miatt lehet alapjárat ingadozás
*beázás a motorháztetőn levő T elágazásnál, ha nem oldják meg a problémát akkor csöpög a 4-es injektorra, meg a gyújtástrafóra a víz
*zörgő váltó, kuplung kinyomására elhallgat (nyelestengely csapágy)
*faceliftnél (2003-tól) index kapcsoló hiba: lóg a kar